Vásárlási feltételek, ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek  
a dekor-varazs.hu webáruházból történő vásárlás esetén

Hatálybalépés időpontja: 2016.05.20


I. Általános információk

1.1. Az Eladó adatai

dekor-varazs.hu webáruház üzemeltetője:

Cégnév: Sigma-Tel 2000 Bt.

Székhely: 6500 Baja, Dózsa György út 74.

Telephely: 6500 Baja, Dózsa György út 74.

Adószám: 21555031-2-03

Cégjegyzékszám: 0306115310

Cégvezető: Jelencsity Miklós

E-mail cím: dekorvarazs@gmail.com

A bejegyző bíróság megnevezése: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság


Tárhely szolgáltató:

Név: Shopmasters-Informatika Kft.

Székhely: 1063 Budapest, Kmety György u. 18. fszt. 1.

Weboldal: shopmasters.hu

Adószáma: 23130232-2-42


1.2. Fogalmak

Eladó: a webáruház üzemeltetője, amely a webáruházban kínált árut értékesítő szolgáltatást nyújtó 1.1. pontban meghatározott jogi személy

Vevő: az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a webáruházzal adásvételi szerződést köt

Felek: az adásvételi szerződésben szereplő szerződő személyek, az Eladó és a Vevő együttesen

Adásvételi szerződés: a Felek között a webáruház kínálatából a Vevő által kiválasztott áru tulajdonjogának átruházására irányuló szerződés

Áru: a webáruházban az Eladó által eladásra kínált termék

Vételár: az a bruttó, általános forgalmi adót tartalmazó ár, amelyen az Eladó az árut eladásra kínálja

Szállítás: az adásvételi szerződés tárgyát képező árunak a Vevő által megjelölt címre történő eljuttatása és a Vevő (vagy megbízottja) részére történő átadása

Szállító: az Eladóval szerződött futár szolgálat, vagy postai szállító 

Szállítási díj: a vételáron felül az áru kiszállításának ellenértékeként megfizetésre kerülő összeg

Webáruház: elektronikus úton, távollevők részére, ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a szolgáltatás igénybe vevője egyedileg fér hozzá


1.3. A webáruház általános bemutatása

A webáruházban történő vásárlással adásvételi szerződés jön létre az Eladó és a Vevő között.

A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz.

A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint a megrendeléssel a Vevő vételi ajánlatot tesz, amelynek visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés e az Eladó és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre.

A szerződéskötés nyelve magyar.

A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.
 


II. Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete


2.1. Az áru bemutatása, árak, akciós termékek

A webáruházban minden áru képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.

Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát.

Az eladó nem vonható felelősségre és a vevő nem kérhet kártérítést, amennyiben a végtermék és a képernyőn megjelenített színek különböznek, tekintettel arra, hogy a különböző készülékek kijelzői optikai illúziókat generálhatnak, illetve olyan színeket jeleníthetnek meg, amelyek nem egyeznek meg 100%-ban a végtermék színeivel.

A webáruház az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Árváltozás esetén a már megrendelt árut a rendeléskori áron szállítjuk.

A webáruházban olykor akciókat kínálunk, az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart.

 

2.2. Az áru kiválasztása, a vásárlás menete

Az áruról annak képére kattintva és annak leírásában törekszünk a legszélesebb körű, a vásárló döntését elősegítő információkat megadni. Az áru kiválasztása a "Kosárba" helyezéssel történik. Ezt követően mód van újabb áruk kiválasztására és kosárba helyezésére, kiválasztott áruknak a kosárból való eltávolítására, vagy a vásárlás véglegesítésére és a rendelés feladására. A kosár összegének meg kell haladnia a 3000 Ft értékhatárt a sikeres megrendelés érdekében.

Amennyiben a Vevő az áruk kiválasztását befejezte, a vásárláshoz szükséges adatokat (vevő neve, szállítási címe, számlázási címe, e-mail címe, telefonszáma) meg kell adnia.

Eladó a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a Vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. Az ezzel kapcsolatos rendelkezéseket Eladó Adatvédelmi Nyilatkozata tartalmazza.

A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vevői adatokat.

Amennyiben a Vevő a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelés feladásával azt véglegesítette.

A Vevő az áru megrendelésével ajánlati kötöttséget vállal, amelynek alapján az Eladó visszaigazolásával létrejön az adásvételi szerződés a felek között.

Az eladó elemezheti és ellenőrizheti az összes rendelést, illetve felfüggesztheti, vagy lemondhatja az összes rendelést, illetve kiszállítást, valamint értesítheti az állami hatóságokat abban az esetben amennyiben bármilyen csalás gyanúja merül fel az ügyfél felől a rendeléssel, vagy a fizetéssel kapcsolatosan. Az eladó nem vonható felelősségre abban az esetben, ha fizetéskor bármilyen csalás történik (pl. lopott/talált bankkártyával való fizetés).

 

2.3. Megrendelés visszaigazolása 

A megrendelés beérkezését a webáruház haladéktalanul, a rendszer által küldött e-maillel visszaigazolja. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt áruk és azok árának felsorolását, a Vevő által megadott nevet és szállítási címet, a szállítási költséget és a megrendelés nyilvántartási számát. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

 

2.4. Szállítási díj

Az áru szállítási díjáról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt előzetesen megfelelő tájékoztatást kap, illetve a szállítási díj összege az Eladó által kiállított számlán a Vevő által választott szállítási módtól függően pontosan feltüntetésre kerül.

A Vevőnek a szállítási díjat a választott fizetési módnak megfelelően az áru árával együtt kell megfizetnie.

2.5. Szállítási idő

A rendelés kiszállítási ideje függ a megrendelt termékektől. A csomagban lévő termékek alapján a leghosszabb szállítási idővel kell számolni.
Falmatricák, faltetoválások: 1-4 munkanap
Disney dekorációk: 1-3 munkanap
Fotótapéta, vászonkép, 5-10 nap


2.6. Számla kiállítása

A számlát a Vevő részére a rendelés során megadott e-mail címre küldjük. Vevő köteles gondoskodni az e-mail cím ellenőrzéséről a rendelés véglegesítése előtt. Az elektronikus számla megfelel a mindenkori jogszabályoknak. Papír alapú számlát tudunk küldeni, ha ezt Vevő előzetesen jelzi elérhetőségeinken.

3.1. Fizetés

 Vevő a következő fizetési módokból választhat:

  • Utánvétes fizetés: ebben az esetben a szállítónak kell kifizetni a megrendelt termékek és a szállítás összköltségét a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával. Az utánvétes szállítás díja 1590 Ft. 12.000 Ft megrendelés felett a szállítási költség 0 Ft.
  • Előre utalás magyar bankszámláról: ebben az esetben a megrendelés végén, illetve a visszaigazoló e-mailben kapott összeget (a szállítási költséggel együtt) kell átutalni Eladó számlaszámára. Az előre utalással rendelt termékeket csak az átutalás beérkezése után kerülnek elkészítésre és elküldésre. A szállítási költség előre utalás esetén 1590 Ft. Utalást magyar bankszámláról tudunk fogadni. 12.000 Ft megrendelés felett a szállítási költség 0 Ft.
Az utaláshoz szükséges adatok - magyar bankszámláról történő utalása esetén:
SIGMA-TEL 2000 Bt.
10402506-25026111-00000000
K&H Bank
Közleménybe: megrendelés azonosító
  • Készpénzes fizetés közvetlenül Eladónak: ez az opció személyes átvétel esetén állhat fenn. Szállítási költség nincs, a megrendelést a előre egyeztetett időpontban lehet átvenni. Személyes átvétel ezen a címen: 6500 Baja, Dózsa Gy. út 74. ( IDŐPONT EGYEZTETÉS SZÜKSÉGES )
  • Online bankkártyás fizetés: Az alábbi kártyatípusokat fogadjuk el webáruházunkban: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro, American Express kártyák. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk az  SIMPLE PAY.   OTP Mobil Kft
    Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-  aff"
    Szállítási költség online bankkártyás fizetés esetén: 1590 Ft.

A megadott szállítási és fizetési feltételek csak magyarországi címekre való kiszállításra vonatkoznak. Más országba való szállítási igény esetén szükséges egyeztetni e-mailben.

 

3.1.1. Előre utalás (átutalás)
Vevő a véglegesített megrendelés vételárát átutalással is megfizetheti. Eladó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít, és adja át a Szállítónak az árut. Amennyiben kiszállítással rendeli a terméket és előre utalást választotta, a szállítási költség magyarországi címekre 1590 Ft.


Az átutalás közlemény rovatában fel kell tüntetni a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban szereplő megrendelésszámot. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli.
Utalást magyar bankszámláról tudunk fogadni. 
Az utaláshoz szükséges adatok - magyar bankszámláról történő utalása esetén:
SIGMA-TEL 2000 Bt.
10402506-25026111-00000000
K&H Bank

 
3.1.2. Utánvétel
Az elfogadott megrendelés vételára a  futárszolgálattal történő szállítást követő átvétel időpontjában a kézbesítőnek készpénzben vagy a helyszínen bankkártyával fizetendő. Az országos utánvétes kiszállítás bruttó díja 1590 Ft, tehát ez a szállítási költség magyarországi címekre való kiszállításra vonatkozik. 12.000 Ft megrendelés felett a szállítás díjtalan.

3.1.3. Online bankkártyás fizetés
Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP SIMPLE PAY fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a 
OTP Mobil Kft által üzemeltetett,  a  nemzetközi  kártyatársaságok  szabályai  és  biztonsági  előírásai  szerint  működő  oldalon  történik,  és  nem  a  webáruház  oldalán. 

Az  internetes  áruház  az  Ön  kártya-,  illetve  a  mögötte  álló  számla  adatainak,  számának,  lejárati  dátumának  semmilyen  formában  nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Az OTP SimplePay fizetőoldalra történő átirányítás előtt a Vevőnek az alábbi adattovábbítási nyilatkozatot szükséges elfogadnia a bankkártyás fizetés létrejöttéhez:

"Tudomásul veszem, hogy a(z) Sigma-Tel 2000 Bt. (Székhely: 6500 Baja, Dózsa György út 74.) adatkezelő által a(z) www.dekor-varazs.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo- aff"


Amennyiben házhoz szállítással vagy GLS csomagpontra kéri csomagját és online bankkártyás fizetést választja, a szállítási költség magyarországi címekre 1590 Ft.
Fizetéshez, kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége: 
  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

 

3.2. Szállítás

Az áruk szállítási címre történő szállítását az Eladóval szerződött Szállító cég, GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (továbbiakban Szállító) végzi. Az áru kiszállítására az Eladó és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak.

A szállítás várható időpontjáról Eladó a Vevőt a telefonos egyeztetés során értesíti.


A megrendelt termékek kiszállítását a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végzi minden esetben. Gyors és hatékony csomagszállítás háztól házig. Magyarországon, minden városban és településen a csomagokat, a felvételt követő munkanapon, munkaidőben (8-17 óra között) kézbesítik.

Amennyiben Vevő helyes, használható e-mail címed adott meg a megrendelés során és a telefonos egyeztetés alatt nem kérte a szolgáltatás mellőzését:
A GLS e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
A második e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod meg, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. 3 kézbesítési kísérlet is lesz, ha szükség van rá! Már az első kézbesítési kísérlet Depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között.
A feladás a rendeléstől számítva 1-4 munkanapra lehet, a megrendelt termék(ek)től függően. A megrendelésnél lehetőség nyílik GLS Csomagpontba kérni a csomagot. A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Amennyiben a címzett nem veszi át a csomagot az értesítést követő 3. munkanapon, e-mailben emlékeztetőt kap. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra. Az utánvétes csomagoknál készpénzfizetési lehetőségre, illetve 2017. 10. 19. után feladott csomagokra bankkártyás fizetésre a GLS futárnál van mód.


A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre történő kiszállítással, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.

A falmatricákat amennyiben nem helyezik fel egyből a csomag átvétele után, szobahőmérsékleten kell tárolni, kiterítve. 

 

III. Elállás joga 

4.1. Eladó elállási joga

Amennyiben Vevő az átutalást a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül (általában 10 naptári nap) nem teljesíti Eladó a szerződéstől elállhat.

Az Eladót megilleti az adásvételi szerződéstől történő elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette, vagy ha olyan áru megrendelésének visszaigazolása történt meg, amely a készletből kifogyott, és Eladó már nem tudja azt megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén Eladó a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és Eladó ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés, és a felek megállapodása alapján a megrendelt áru helyett más árura történő szerződésmódosítás céljából, vagy amennyiben a Vevő ezt nem fogadja el, a Vevő által esetlegesen átutalással már megfizetett összeget 30 napon belül visszautalja a Vevő számlájára.

Az Eladót megilleti az adásvételi szerződéstől történő elállás joga még abban az esetben, ha a Vevővel nem sikerül kapcsolatba lépni többszöri próbálkozás után sem (telefon, e-mail), és Vevőtől nem érkezik visszajelzés 7 napon belül az Eladó felé.
 

4.2. A Vevő elállási joga

Vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.

Ha Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Sigma-Tel 2000 Bt., 6500 Baja, Dózsa György út 74. ; e-mail: dekorvarazs@gmail.com

A Vevő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
A Vevő elállási joga nem érvényesíthető egyedi megrendelések, egyedi méretű, egyedi mintájú falmatricák esetén. Az egyéni igényekre szabott dekorációk esetén az elállási jog nem érvényes.


Az elállás joghatásai


Ha A Vevő eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általa teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vevő az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A termékek árának megtérítése csak banki átutaláson keresztül lehetséges. Készpénzes visszafizetést, készpénz küldést, csekk befizetést és semmilyen egyéb pénzküldési módszert nem vállalunk! E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Vevőnek írásban kell megküldenie a számlaszámot, melyre az összeget kéri.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket és a vásárlást igazoló számlát. A termék szemrevételezését követően visszautaljuk Vevőnek az őt megillető összeget.

Vevő köteles számunkra a terméket és a vásárlást igazoló számlát indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket és a vásárlást igazoló számlát.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli.

A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli!

Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Vevő az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén Eladó mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.

Eladó kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek Vevőt terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért Eladót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az Eladót semmilyen kötelezettség nem terheli.


IV. Szerződés módosítása

Feleknek az elállási joguk gyakorlása helyett lehetőségük van arra, hogy e-mail útján, közös megegyezéssel módosítsák a szerződést. Árucserére 14 naptári napon belül van lehetőség, a megrendeléstől kézhezvételétől számított 14 naptári napon túl nem áll módunkban cserélni.

Vevő írásban kérheti a szerződés módosítását és az áru cseréjét. A cserére irányuló kérést Eladó nem köteles elfogadni. Amennyiben a Felek között a cserére megállapodás jön létre, úgy a kiszállítás és visszaszállítás költségei Vevőt terhelik.

Eladó kérheti a szerződés módosítását, amennyiben a megrendelt áru a készletből kifogyott, és helyette más áruval kíván teljesíteni. Ezt Vevőnek írásban (elektronikus levélben) kell elfogadnia.


V. Szavatosság és jótállás

5. Kellékszavatosság

Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Vevő választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vevő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

Vevő a kellékszavatossági igényét az Eladóval szemben érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A tejesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


6. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Vevő választása szerint az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Vevő a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Eladó felhívja a Vevő figyelmét arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


7. Jótállás

Jogszabály egyes tartós fogyasztási cikkekre (pl. műszaki cikkek) kötelező jótállást ír elő. Azon termékek esetében, melyekre jogszabály jótállási kötelezettség ír elő, az adott termék leírása tartalmaz bővebb információt.

A jótállás időtartama egy év.

Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és
jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a Vevő, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Nem számít hibának az applikáló fólia tapadásának gyengülése. A falmatricákat érdemes a dekorálás előtt legfeljebb 2 héttel megrendelni az optimális tapadás érdekében. Vevő nem élhet 14 naptári napon túl megkapott matrica cseréjével.

VI. Panaszkezelés

Amennyiben a Vevőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt az Eladó részére e-mail vagy postai levél útján bejelentheti:

E-mail cím: dekorvarazs@gmail.com

Telefonszám: 06 20 4999988 

Postai cím: Sigma-Tel 2000 Bt, Magyarország, 6500 Baja, Dózsa György út 74.

Az Eladó minden egyes panaszt érdemben kivizsgál, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatja. Amennyiben Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.

Amennyiben a termékre panasz lenne, a képet kérjük szépen mellékelni a hibáról, panaszról e-mailben.

Az eladó nem vállal felelősséget a károkért amelyek a következő okokból adódnak:

1. A festés minősége nem megfelelő, vagyis nem volt lekaparva az előző festék rendesen vagy nem volt kellő alapozás a festés előtt.

2. A transzferfóliát nem kellő óvatossággal volt lehúzva a falról.

3. A festés nagyon friss volt és nem száradt meg rendesen.

4. A festés kivitelezése bármilyen módon megkérdőjelezhető.

5.Vevő nem vette figyelembe a webáruházban értékesített dekorációkról szóló fontos információkat, melyek az alábbiak:

 

  • A faltetoválás minták és nyomtatott falmatricák MESZELT, POROS FALRA NEM tapadnak fel.
  • A többszínű, NYOMTATOTT falmatricák felragasztását csak teljesen sima felületre ajánljuk, fűrészporos tapétára NEM. A faltetoválásoknál nincs gond ezzel, felragaszthatók fűrészporos tapétára, fel fogják venni az alakját.
  • Falfelület esetében csak beltéri festékkel festett felületre ragadnak a minták.
  • Az egyszínű faltetoválás minták felragadnak vastagon festett fűrészporos tapétára.
  • Pergő, nedves, laza állagú felületre a falmatrica nem tapad.
  • Az átlátszó applikáló fólia a nem megfelelő falfelülethez hozzátapad és leszedi,  az  is  előfordulhat,  hogy  a  falmatrica  sem  tapad fel megfelelően! Például a glettelt (és csiszolt, de nem tisztított), nem mélyalapozózott falak esetében a festék alatt porréteg van, ezért a falat helyenként leszedheti az applikálófólia.
  • Frissen festett falak dekorálásánál érdemes körülbelül másfél-két hetet várni a teljes kiszáradásig, így elkerülhető, hogy a későbbi eltávolításnál a festés megsérüljön. A frissen festett falat is portalanítani kell, hogy a matrica megfelelően odatapadjon! 
  • Ha a festés Platinummal történt, akkor a Platinumhoz kapható selyemfényű fedőréteg felvitele ajánlott, mert ezzel éri el a festék a megfelelő keménységet, hogy falmatrica, faltetoválás ragasztása után az átlátszó fólia eltávolítása során az ne szedje le a festéket a falról. Ha nincs a fal lekezelve a fedőréteggel, nagyobb a valószínűsége, hogy a festés megsérül. 
  • Nagyobb minták felrakását célszerű legalább ketten végezni.
  • A falfelületet minden esetben törölközővel vagy tiszta ruhaanyaggal ALAPOSAN MEG KELL TISZTÍTANI a dekorálás előtt!
  • Akkor is meg kell tisztítani a felületet, ha a falfelület nem régen lett festve.
  • Minden más felület esetén is meg kell tisztítani a dekorálás előtt a dekorálandó részt a jó feltapadás érdekében.
  • Egyenetlen, nem teljesen sima felületeknél a felhelyezés UTÁN célszerű hajszárítóval felmelegíteni a mintát és erőteljesen felsimítani a felületre.
  • A matricák, faltetoválások későbbi leszedése esetén a mintát érdemes hajszárítóval felmelegíteni a leszedés előtt, hogy könnyebben leváljon a falról.
  • A felragasztást követő 24 órában ügyelni kell arra, hogy a hőmérséklet a helyiségben jelentősen ne változzon.
  • A későbbiekben enyhén nedves törlőkendővel, ruhaanyaggal lehet óvatosan tisztítani.
Szakszerűtlenül előkezelt vagy vizesedett falakról a festék a gyenge feltapadás következtében leválhat. Sajnos erre semmilyen garanciát nem tudunk vállalni. A nem alaposan tisztított felületről leváló matrica miatt nem tudunk felelősséget vállalni. Hibás felhelyezés miatt, az okozott károkért felelősséget nem vállalunk. A matricákat mindenki a saját felelősségére vásárolja meg és ragasztja fel, ezért a gyártó felé semmiféle követelést és kárigényt nem nyújthat be.

 

Amennyiben nincs megelégedve egy bizonyos termékkel, 14 napon belül visszaküldheti. Termékeinkre visszafizetési garanciát vállalunk, a Vevőnek jogában áll írásban tájékoztatni az Eladót, hogy a termék(ek)re nem tart igényt.

A visszaküldött termékeket csak használatlan és sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban fogadjuk el.

Visszaküldött termékek esetén az újabb kiszállítási költségek a vevőket terhelik.

A rosszul felhelyezett matricákért, illetve a felhelyezés következtében keletkezett bárminemű kárért nem vállalunk felelősséget!

Amennyiben pénzvisszafizetésre kerül sor, a vevőnek írásban kell jelezni az eladó felé a bankszámlaszámot, amire az eladó a termékek összegét elutalhatja.

FIGYELEM! A termékek árának megtérítése csak banki átutaláson keresztül lehetséges. Készpénzes visszafizetést, készpénz küldést, csekk befizetést és semmilyen egyéb pénzküldési módszert nem vállalunk!

A tizennégy napos gondolkodási idő és pénzvisszafizetési garancia nem vonatkozik többek között a következő árucikkekre: egyedi megrendelésre készült, egyértelműen a vevő egyedi igényeinek megfelelően előállított termékekre (pl. méretre szabott matrica, egyedi matrica, egyedi vászonkép).


VII. Hírlevélre történő feliratkozás

A webáruház látogatóinak lehetőségük van arra, hogy az Eladó hírlevelére feliratkozzanak a nevük és e-mail címük megadásával.

Eladó az általa értékesített árukkal, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkról rendszeres tájékoztatást küld a hírlevélre feliratkozott Vevők részére.

A feliratkozás során megadott személyes adatok kezelését Eladó az Adatkezelési Nyilatkozatban megadott feltételek szerint kezeli.

A Vevő bármikor kérheti a hírlevelek részére történő küldésének megszüntetését, a hírlevelekben biztosított leiratkozási lehetőséggel. Ebben az esetben az Eladó törli a Vevő nevét és e-mail címét a listából, és a továbbiakban nem küld részére hírlevelet.


VIII. Szerződésre alkalmazandó jog, jogviták elintézésének módja

A Felek között létrejött adásvételi szerződésre a magyar jogot kell alkalmazni.

A Felek a szerződésből eredő jogvitájukat egymás közötti egyeztetéssel békés úton törekszenek megoldani.
Amennyiben a jogvita rendezése bíróságon kívül nem vezet eredményre, úgy a Felek kikötik az Eladó székhelye szerint illetékes, az ügyre hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét.
 

IX. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

Az ÁSZF hatálya az Eladóra, valamint a Vevőkre terjed ki. Az ÁSZF hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító pénzintézetre, valamint a Szállítóra.

Az Eladó és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő megrendelését véglegesítette, illetve ennek keretében a Vevő a Szolgáltatás jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Vevő részére az Eladó a megrendelést elektronikus úton visszaigazolta.

Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépése napja: 2016.05.20

Az ÁSZF határozatlan időre szól.

Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 

Jelen szerződés vonatkozik a Dekor-Varázs webáruházból rendelőkre, és minden olyan megrendelőre aki más csatornán (telefonon, e-mailben, stb.) adta le hozzánk a megrendelését. A szerződés egyedi megrendelésekre (egyedi méret, egyedi minta, egyedi termék) is vonatkozik.

Rólunk mondták

Falmatrica ajánló